مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 05:552020-11-17اجتماعي

اعتیاد؛ بزرگ ترین عامل بدسرپرستی کودکان


معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: اعتیاد یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که موجب بدسرپرستی و ورود کودکان به مراکز نگه داری بهزیستی می شود.

- ایسنا/زنجان معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: اعتیاد یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که موجب بدسرپرستی و ورود کودکان به مراکز نگه داری بهزیستی می شود.

سلمان حسینی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت کودکان بدسرپرست و بی سرپرست در استان زنجان، اظهار کرد: مراقبت شبانه روزی از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست معرفی شده از مقام قضایی یکی از مسئولیت های سازمان بهزیستی است.

وی افزود: در استان زنجان نیز چهار خانه کودکان و نوجوانان غیردولتی و یک شیرخوارگاه دولتی برای مراقبت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در حال فعالیت هستند که شیرخوارگاه و خانه نوباوگان از کودکان 0 تا 6 سال و خانه ها در دو گروه سنی 7 تا 12 و 13 تا 18 سال به تفکیک دختر و پسر از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست نگه داری می کنند.

این مسئول تصریح کرد: خانه های کودکان و نوجوانان در استان، فضایی شبیه خانه را ایجاد کرده اند که خدمات نگه داری و تربیتی، روان شناختی، مددکاری و حقوقی را به فرزندان مقیم ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد؛ بزرگ ترین عامل بدسرپرستی کودکان

اعتیاد؛ بزرگ ترین عامل بدسرپرستی کودکان