مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 05:552020-11-17سياسي

روح الله زم؛ اجرای حکم اعدام یا نقض حکم؟/ اعلام جزییات توسط سخنگوی قوه قضاییه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، بیش از یک سال از دستگیری روح‌الله زم در یکی از کشورهای همسایه می‌گذرد و دهم تیر ماه امسال بود که سخنگوی دستگاه قضا از صدور حکم اعدام برای وی خبر داد.

روح الله زم مدیر کانال تلگرامی آمدنیوز اقدامات متعددی را علیه نظام جمهوری اسلامی انجام داده بود و به اتهام فساد فی الارض توسط قاضی صلواتی محاکمه و به اعدام محکوم شد.

اتهامات روح الله زم چه بود؟ «افساد فی الارض»، ارتکاب جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی کشور، ارتکاب نشر اکاذیب به طور گسترده، معاونت در تخریب، معاونت در ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور، تشکیل و اداره کانال معاند آمدنیوز و صدای مردم با هدف برهم زدن امنیت داخلی و خارجی کشور، جاسوسی به نفع سرویس اطلاعاتی یکی از کشور‌های منطقه، جاسوسی به نفع سرویس اطلاعاتی کشور فرانسه در ابتدای سال 97 تا زمان دستگیری، همکاری با دولت متخاصم آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی در نیمه دوم اسفند ماه سال 96 تا زمان دستگیری، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی، مشارکت در فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی به نفع گروه‌ها و سازمان‌های مخالف نظام، فعالیت در کانال معاند سحام نیوز با هدف بر هم زدن امنیت داخلی و خارجی کشور، مشارکت در اغوا و تحریک مردم به جنگ و کشتار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح الله زم؛ اجرای حکم اعدام یا نقض حکم؟/ اعلام جزییات توسط سخنگوی قوه قضاییه

روح الله زم؛ اجرای حکم اعدام یا نقض حکم؟/ اعلام جزییات توسط سخنگوی قوه قضاییه