مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 05:102020-11-17ورزشي

اردوی تیم های ملی جانبازان بعد از تعطیلی دو هفته ای آغاز می شود


رییس فدراسیون ورزش جانبازان و معولان با اشاره به لغو تمام رویدادهای این فدراسیون گفت: بعد از تعطیلی دو هفته ای و با کسب مجوز همه فعالیت ها از جمله اردوهای ملی پیگیری می شود.

- سید محمد شروین اسبقیان در گفتگو با در ورزش خواستار کسب مجوز لازم بودیم تا بتوانیم علاوه بر مسابقات باشگاهی دیگر رشته ها، فعالیت های اردویی برای تیم های ملی خود را هم آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: در پاسخ به این مکاتبه و با توجه به شرایط حاد کرونایی کشور و تعطیلی دو هفته ای که برای بسیاری از شهرهای کشور از جمله تهران در نظر گرفته شده، اعلام شد که برگزاری تمام رویدادها تا اطلاع ثانوی لغو شود.

این رویدادها شامل مسابقات باشگاهی و اردو می شود.

رییس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان تاکید کرد: این در حالی است که در رشته هایی مانند والیبال نشسته مردان و زنان قرعه کشی مسابقات لیگ انجام شده بود.

شرایط هم مهیا شده بود تا در رشته هایی مانند والیبال نشسته، تیراندازی، وزنه برداری و … اردوی تیم های ملی را آغاز کنیم تا اینگونه برنامه های آماده سازی برای پارالمپیک توکیو را استارت بزنیم اما با منع کار مواجه شدیم.

به گفته اسبقیان و به دلیل درخواست مطرح شده از طرف فدراسیون پزشکی ورزشی، برای اجرای تمام فعالیت های پیش بینی شده فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان حداقل باید دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی تیم های ملی جانبازان بعد از تعطیلی دو هفته ای آغاز می شود

اردوی تیم های ملی جانبازان بعد از تعطیلی دو هفته ای آغاز می شود