مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 11:502020-11-16اقتصادي

ثبت نام غیرحضوری کارگران در بانک رفاه کلید خورد


با امضای تفاهم نامه میان معاونت روابط کار وزارت کار و بانک رفاه کارگران، امکان مراجعه کارگران و کارفرمایان به شعب بانک رفاه در تمام کشور به منظور انجام ثبت نام و احراز هویت غیرحضوری به وجود آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حوزه روابط کار از جمله حوزه هایی است که بیشترین مخاطب را در میان مردم دارد و کارفرمایان و کارگران به سبب دریافت خدمات مورد نیاز، بخش اعظمی از مخاطبان آن را تشکیل می دهند.

وزارت کار با توجه به افزایش جمعیت جامعه هدف از یک سو و محدودیت های موجود در بحث افزایش ساختار اداری از سوی دیگر، سامانه جامع روابط کار را به منظور شفاف سازی و افزایش سرعت خدمت رسانی و دسترسی غیر حضوری کارگران و کارفرمایان به خدمات حوزه کار راه اندازی کرده است.

بر این اساس کارگران و کارفرمایان برای دریافت خدمات مورد نیاز از قبیل ثبت درخواست بیمه بیکاری، ثبت شکایات و پاره ای امور دیگر با مراجعه به دفاتر پیشخوان می توانند مراحل احراز هویت خود را دنبال کنند اما در این مسیر مشکلاتی همچون عدم آشنایی دفاتر پیشخوان با نحوه ثبت نام و سردرگمی کارگران در نحوه ثبت نام و پرداخت هزینه ها به وجود آمد که باعث شد وزارت کار راهکارهای دیگری را برای تسهیل ثبت نام و احراز هویت کارگران و کارفرمایان در دستور کار قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام غیرحضوری کارگران در بانک رفاه کلید خورد

ثبت نام غیرحضوری کارگران در بانک رفاه کلید خورد