مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 11:202020-11-16سياسي

1000 کودک گنبدی عضو کتابخانه های عمومی هستند


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گنبدکاووس گفت: 5 هزار و 311 نسخه کتاب در کتابخانه های شهرستان وجود دارد که یک هزار کودک عضو از آن استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علیرضا مجاهدی راد ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اظهار کرد: با شیوع بیماری و وضعیت قرمز شهرستان بیشتر برنامه ها هفته کتابخوانی به صورت مجازی برگزار می شود و برای تشویق کودکان نوجوانان و جوانان به فرهنگ مطالعه کتاب تلاش کردیم تا در فضای مجازی برنامه های متنوع در این حوزه انجام دهیم.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گنبدکاووس از کسب رتبه نخست استانی شهرستان گنبدکاووس در جشنواره رضوی در سال گذشته و امسال خبر داد و گفت: امسال بیش از 6 هزار و 500 نفر در جشنواره رضوی شرکت کردند و در این راستا بیشترین مشارکت از سوی کانون پرورش فکری کودکان و بسیج شهرستان بوده و خوشحال هستیم که توانستیم در دو سال گذشته رتبه نخست استانی را در این جشنواره کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون از محل ماده 6 نیم درصد درآمد شهرداری ها مبلغ 60 میلیون تومان توسط شهرداری گنبدکاووس پرداخته شده و قرار است در روزهای آینده مبلغ 30 میلیون تومان دیگر از همین محل پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 کودک گنبدی عضو کتابخانه های عمومی هستند

1000 کودک گنبدی عضو کتابخانه های عمومی هستند