مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-16سياسي

کوشکی: اصلاح طلبان برای کمک گرفتن از آمریکایی ها احساس شرم نمی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدصادق کوشکی کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به دلخوشی جریان اصلاحات به تیم جو بایدن در آمریکا، گفت: این واقعیت را باید بپذیریم که جناح اصلاح طلب ابایی ندارد از اینکه بخشی از توان خود را صرف حمایت از نیرو های فرامنطقه .

- استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: جناح اصلاح طلب ابایی ندارد از اینکه بخشی از توان خود را صرف حمایت از نیرو های فرامنطقه ای کند و هیچ احساس نامطلوبی هم نسبت به این موضوع ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدصادق کوشکی کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به دلخوشی جریان اصلاحات به تیم جو بایدن در آمریکا، گفت: این واقعیت را باید بپذیریم که جناح اصلاح طلب ابایی ندارد از اینکه بخشی از توان خود را صرف حمایت از نیرو های فرامنطقه ای کند و هیچ احساس نامطلوبی هم نسبت به این موضوع ندارد.

کوشکی افزود: این جریان با خرسندی می گوید که تغییرات در خارج از مرز های ایران می تواند بر توانمندی های ما تاثیر بگذارد.

وی افزود: ممکن است یک فعال یا جریان سیاسی از این مساله احساس شرمساری کند، اما جریان اصلاح طلب نه تنها حس شرمساری ندارد بلکه افتخار هم می کند.

استاد دانشگاه تهران گفت: هرچند در کلان، قدرت های فرامنطقه ای تفاوتی میان نیرو های سیاسی ما قائل نمی شوند، اما در حوزه رفتار های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوشکی: اصلاح طلبان برای کمک گرفتن از آمریکایی ها احساس شرم نمی کنند

کوشکی: اصلاح طلبان برای کمک گرفتن از آمریکایی ها احساس شرم نمی کنند