مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 21:452020-11-15سياسي

توضیحات وزیر راه درباره ماجرای هواپیماهای شخصی


موضوع هواپیماهای شخصی پدیده جدیدی نیست و از گذشته نیز وجود داشته و موسسات و اشخاص می توانند از هواپیماهای شخصی برای ارائه خدمات و در راستای تقویت و گسترش هوانوردی عمومی استفاده کنند.

- وزیر راه شهرسازی اعلام کرد: موضوع هواپیماهای شخصی پدیده جدیدی نیست و از گذشته نیز وجود داشته و موسسات و اشخاص می توانند از هواپیماهای شخصی برای ارائه خدمات و در راستای تقویت و گسترش هوانوردی عمومی استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی روزهای گذشته اظهارنظری از سوی وزیر راه و شهرسازی منتشر شده و حواشی به همراه داشت که در آن به نقل از این مقام مسئول اینگونه در رسانه ها خبر منتشر شده بود که مردم می توانند با هواپیماهای شخصی شان مسافرکشی کنند! محمد اسلامی در این باره به ایسنا گفت: برداشت های شخصی نادرستی از صحبت های اخیر من درباره تاکسی های هوایی مطرح شد و آن این بود که در این شرایط اقتصادی مردم هواپیمای شخصی بخرند و از آن استفاده کنند یا اینکه مردم هواپیمای شخاصی دارند! وی افزود: هواپیمای کوچک که به آن هواپیماهای سبک و فوق سبک می گویند در حوزه تاکسی هوایی می توانند فعالیت کنند.

در این میان برخی فرودگاه های کوچک که در آن ها پروازی وجود ندارد، این ظرفیت را دارند که با توجه به داشتن متقاضی برای هوانوردی عمومی، خدمات مناسبی در این زمینه ارائه کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات وزیر راه درباره ماجرای هواپیماهای شخصی

توضیحات وزیر راه درباره ماجرای هواپیماهای شخصی