مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 15:152020-11-15اقتصادي

خرداد 1400 مساکن مهر پردیس به اتمام می رسد/ فسخ قرارداد 4 پیمانکار دیگر در فاز 8


مدیرعامل شرکت عمران پردیس از اتمام مساکن مهر تا خرداد 1400 خبر داد و گفت: تا پایان بهمن ماه 70 هزار واحد مسکن مهر پردیس به متقاضیان تحویل داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس بعدازظهر امروز طی نشستی خبری در سالن جلسات این شرکت با خیرمقدم به اصحاب رسانه، اظهار کرد: اولین اقدام و تلاش ما تکمیل واحدهای مسکن مهر است و با شیوع ویروس کرونا و افزایش بی سابقه قیمت ها، علی رغم ایجاد مشکلات فراوان تا به امروز به بیشتر تعهدات خود را عمل کرده ایم.

وی گفت: اوایل آبان ماه با افتتاح 14 هزار واحد در پردیس بیشترین تعداد مساکن مهر در کشور افتتاح شد و در مجموع بهره برداری مسکن مهر تا آبان ماه به  60 هزار واحد رسید.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: تحویل این واحدها از ماه های قبل آغاز شده بود و این روند ادامه دارد و تحویل واحدها تا آخر دی ماه زمان می برد تا مالکان با دریافت کارت قسط خود، بلوک به بلوک واحدها را واگذار خواهیم کرد.

هدایت ادامه داد: متقاضیان به شرط اخذ کارت قسط، واحدهای خود را تحویل خواهند گرفت و در همین راستا 10 هزار واحد دیگر نیز در تمامی فازها در اوایل بهمن افتتاح خواهد شد.

خرداد 1400 اتمام مساکن مهر پردیس وی اضافه کرد: در کنار افتتاح های گذشته، رفع نواقص واحدها را نیز انجام می دهیم و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرداد 1400 مساکن مهر پردیس به اتمام می رسد/ فسخ قرارداد 4 پیمانکار دیگر در فاز 8

خرداد 1400 مساکن مهر پردیس به اتمام می رسد/ فسخ قرارداد 4 پیمانکار دیگر در فاز 8