مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 14:402020-11-15ورزشي

فدراسیون جهانی اسکیت تجیهزات در اختیار ایران قرار می دهد


با توجه به پتانسیل ویژه ایران در رده سنی نوجوانان، قرار شد فدراسیون جهانی در جهت توسعه این رشته در کشور، تجهیزاتی را در اختیار ایران قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، برگزاری این دوره از مسابقات فعلاً قطعی خواهد بود.

وی افزود: طبق اعلام فدراسیون جهانی هاکی روی یخ، کلیه هزینه های این مسابقات شامل اسکان، تغذیه و ترانسپورت داخلی بر عهده فدراسیون جهانی خواهد بود که همین مسأله بار مالی بسیار زیادی را از روی دوش فدراسیون و انجمن بر خواهد داشت و دغدغه ما فقط تامین هزینه بلیط هواپیما است.

صدقی در خصوص برگزاری اردوهای آمادگی و انتخابی اضافه کرد: انشا الله بتوانیم هرچه زودتر اردوها را به صورت متمرکز برگزار کنیم که البته بستگی به شرایط در این کشور ممکن است تاریخ مسابقات تغییر نماید که تاریخ قطعی در بهمن ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

رییس انجمن اسکیت هاکی اظهار کرد: پس از معرفی ورزشکاران سازمان یافته به فدراسیون جهانی، کلیه ورزشکاران معرفی شده به جز 22 ورزشکار که دارای دو ملیت هستند یا در کشورهای دیگر زندگی می کنند، از لحاظ حقوقی شرایط شرکت در مسابقات را دارند که در صورت ارائه مدارک مورد تأیید فدراسیون جهانی از سوی این 22 ورزشکار ما می توانیم از آنان در مسابقات استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون جهانی اسکیت تجیهزات در اختیار ایران قرار می دهد

فدراسیون جهانی اسکیت تجیهزات در اختیار ایران قرار می دهد