مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 13:152020-11-15سياسي

نشان «معروف» به 10 دستگاه اجرایی برتر استان گیلان اعطا شد


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه نظارت و ارزیابی مردمی سرلوحه کارها است، گفت: نشان «معروف» به 10 دستگاه اجرایی برتر گیلان در این حوزه اعطا شد.

- تالش- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه نظارت و ارزیابی مردمی سرلوحه کارها است، گفت: نشان معروف به 10 دستگاه اجرایی برتر گیلان در این حوزه اعطا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سجاد سرافراز عصر یکشنبه در نشست با فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر غرب استان گیلان، بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در خدمت مضاعف به مردم به عنوان یک معروف پیشگام باشند.

وی با بیان اینکه مطالبه گری از مسئولان جز حقوق عامه مردم است، افزود: کمترین خدمات در حوزه حقوق شهروندی پاسخ به مطالبه گری مردم از مسئولان است که باید به این مهم توجه ویژه ای شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به اینکه مطالبه گری نیز باید در چارچوب قانون و هوشمندانه و اثربخش باشد، تصریح کرد: گفتمان مطالبه گری باید در جامعه پویا باشد و به نظرم مهمترین راه اصلاح امور در جامعه از طریق مطالبه گری است.

به گفته سرافراز 21 گروه جهادی با عضویت نخبگان و دانشگاهیان گیلان در حوزه امر به معروف تشکیل شده که در حوزه های اقتصاد مقاومتی، مطالبه گری از مسئولان، صنعت، امور شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان «معروف» به 10 دستگاه اجرایی برتر استان گیلان اعطا شد

نشان «معروف» به 10 دستگاه اجرایی برتر استان گیلان اعطا شد