مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 12:552020-11-15اقتصادي

دستگاه های اجرایی از ارائه پاسخ های مبهم به استعلام ها پرهیز کنند


دستگاه های اجرایی در پنجره واحد سرمایه گذاری از ارائه پاسخ های مبهم به استعلام ها خودداری کنند.

- زنجان-استاندار زنجان تاکید کرد: دستگاه های اجرایی در پنجره واحد سرمایه گذاری از ارائه پاسخ های مبهم به استعلام ها خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در کارگروه امور زیربنایی استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از طرح های مهمی که معتقدیم باید در اولویت اجرای قرار گیرد، طرح توسعه منظومه های روستایی است، گفت: برای این طرح به خوبی اجرا شود، باید برش ها و جنبه های عملیاتی آن لحاظ گردد تا شکل اجرایی به خود بگیرد.

وی با یادآوری اینکه طبق برنامه ششم توسعه، طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی تهیه می شود، افزود: خوشبختانه استان زنجان از این حیث گام بلندی برداشته و علی رغم اینکه مقرر بود سالانه این طرح برای 90 روستا در استان به اجرا گذاشته شود اما عملاً پارسال شاهد اجرای این طرح در همه روستاهای بالای 20 خانوار بودیم.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه یکی از دلایل عقب ماندگی در اجرای چنین طرح هایی، اهتمام به جنبه نظری طرح و نداشتن سند و نقشه راه بوده است، تصریح کرد: بی تردید تا زمانی که سند و نقشه راه برای این طرح ها تهیه نشود، نباید انتظار داشته باشیم که شاهد نتایج عملیاتی آن در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی از ارائه پاسخ های مبهم به استعلام ها پرهیز کنند

دستگاه های اجرایی از ارائه پاسخ های مبهم به استعلام ها پرهیز کنند