مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 11:502020-11-15اقتصادي

کشت گیاه دارویی آنغوزه در 200 هکتار از مراتع میامی


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی از کشت گیاه دارویی آنغوزه در  200 هکتار از مراتع شهرستان میامی در حوضه آبخیز مرتع کال تاغی خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی از کشت گیاه دارویی آنغوزه در  200 هکتار از مراتع شهرستان میامی در حوضه آبخیز مرتع کال تاغی خبر داد.

محمدعلی رضایی بابیان اینکه کشت گیاهان دارویی امسال در مراتع شهرستان میامی اجرا شده اظهار کرد: این اقدام در راستای سیاست های بهبود و اصلاح و توسعه پوشش گیاهی در مراتع قشلاقی شهرستان انجام شده است.

وی افزود: کشت گیاهان دارویی در مراتع کال تاغی امسال با مشارکت دامداران محلی و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی انجام شده است.

وی با اشاره به سابقه کشت آنغوزه در این مراتع خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته در 450 هکتار از این مراتع با گیاه دارویی آنغوزه کپه کاری شده بود که کشت موفقی نیز بوده است.

رضایی هدف از اجرای طرح کشت گیاهان دارویی را بهبود وضعیت معیشتی دامداران و بهره برداران، و همچنین ذخیره مؤثرتر نزولات آسمانی و جلوگیری از فرسایش و تخریب عرصه های طبیعی برشمرد و اظهار کرد: شهرستان میامی ظرفیت بالایی در کشت گیاهان دارویی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت گیاه دارویی آنغوزه در 200 هکتار از مراتع میامی

کشت گیاه دارویی آنغوزه در 200 هکتار از مراتع میامی