مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 09:252020-11-15سياسي

سنگری رییس «اندیشکده ادبیات پایداری» حوزه هنری شد


طی حکمی از سوی رییس حوزه هنری، محمد رضا سنگری پژوهشگر، نویسنده و شاعر، به سمت ریاست «اندیشکده ادبیات پایداری» حوزه هنری منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارس فارس، اندیشکده ادبیات پایداری حوزه هنری بر اساس رهنمودها و فرموده های مکرر مقام معظم رهبری درباره ضرورت ساماندهیِ وضعیت ادبیات پایداری در حوزه هنری تأسیس شد.

بر این اساس طی حکمی از سوی محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، محمد رضا سنگری به سمت ریاست اندیشکده ادبیات پایداری حوزه هنری منصوب شد.

در بخشی از متن حکم سنگری آمده است: جناب آقای دکتر محمدرضا سنگری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگ زرین و سرمایه عظیمی است که بهره برداری از تمامی وجوه این سرمایه و تببین آن، جز با بهره گیری از اندیشه و ادب و هنر میسر نخواهد شد.

اینک که به یاری خداوند و الطاف امام عصر (عج) و براساس فرمایش مقام معظم رهبری اندیشکده ادبیات پایداری تأسیس شده، به پیشنهاد هیأت امناء، جنابعالی را که خود از اندیشمندان و صاحب قلمان پیشکسوت عرصه ادبیات پایداری هستید، به سمت ریاست اندیشکده ادبیات پایداری منصوب می نمایم.

از جنابعالی انتظار می رود با عنایت به نظرات اعضای محترم هیأت امنای اندیشکده، تلاش خود را در جهت تحقق اهداف تعیین شده در اساسنامه اندیشکده معطوف نمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگری رییس «اندیشکده ادبیات پایداری» حوزه هنری شد

سنگری رییس «اندیشکده ادبیات پایداری» حوزه هنری شد