مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 09:002020-11-15حوادث

قاچاق 5 میلیاردی دارو و مکمل های ورزشی در تهران توقیف شد


سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف 33 قلم دارو و مکمل ورزشی های قاچاق در مرکز تهران به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران کلانتری 113 بازار با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در انبار متروکه ای در حوالی خیابان ناصر خسرو مقدار فراوانی دارو و مکمل های ورزشی قاچاق را جمع آوری و خارج از چرخه سازمان غذا و دارو توزیع می کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران عملیات کلانتری بازار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی انباری متروکه و هویت متهم شناسایی و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضایی جرایم پزشکی قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با هماهنگی های قضایی تیمی از مأموران عملیات کلانتری بازار به نشانی اعلامی اعزام و موفق شد ضمن دستگیری متهم 40 ساله، 33 قلم دارو و مکمل های ورزشی قاچاق اعم از 13 کارتن مکمل پودری به وزن های مختلف و تعداد 8 کارتن انواع قرص های غیر مجاز و 12 بسته انواع مایع های تزریقی و خوراکی در مجموع 83 هزار و 470 عدد داروی قاچاق کشف کنند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده توسط کارشناسان مبلغ 5 میلیارد ریال برآورده شده است، گفت: متهم پس از اعتراف به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق 5 میلیاردی دارو و مکمل های ورزشی در تهران توقیف شد

قاچاق 5 میلیاردی دارو و مکمل های ورزشی در تهران توقیف شد