مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 08:502020-11-15سياسي

میراث فرهنگی همدان طرح «سفر سالم و مسئولانه» را تدوین کند


رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر همدان خواستار تدوین طرح «سفر سالم و مسئولانه» با رعایت پروتکل های بهداشتی شد و بر ارائه طرح بازدید از اماکن گردشگری همدان به صورت مجازی تاکید کرد.

- همدان - رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر همدان خواستار تدوین طرح سفر سالم و مسئولانه با رعایت پروتکل های بهداشتی شد و بر ارائه طرح بازدید از اماکن گردشگری همدان به صورت مجازی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قراباغی پیش از ظهر یکشنبه در کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: باید طرح سفر سالم (مسئولانه) با رعایت پروتکل های بهداشتی برای استان توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تدوین و ارائه شود تا شاهد رکود گردشگری استان همدان نباشیم.

قراباغی عنوان کرد: پیشنهاد برگزاری همایش ملی مجازی گردشگری توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با مشارکت شرکت سیاحتی علیصدر هم می تواند مورد بررسی قرار گیرد.

وی ضمن تأکید بر برگزاری جشنواره عکس گردشگری به منظور تأمین مخازن فرهنگی برای معرفی بهتر و بیشتر جاذبه های گردشگری همدان گفت: برگزاری همایش جذب ایده های گردشگری در دوران برای خروج از رکود گردشگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی همدان طرح «سفر سالم و مسئولانه» را تدوین کند

میراث فرهنگی همدان طرح «سفر سالم و مسئولانه» را تدوین کند