مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-15اقتصادي

چهارمین کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان برگزار می شود


چهارمین کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان با هدف توسعه و ارتقای دانش فنی دست اندرکاران عرصه شیلات از 28 تا 30 آبان به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، چهارمین کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان که با همکاری مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران، سازمان شیلات ایران، پژوهشکده اقیانوس شناسی و علوم جوی و سایر دانشگاه ها و مشارکت انجمن علمی ماهیان زینتی ایران برگزار می شود، گامی مهم در مسیر افزایش سطح علمی و در نهایت جهش تولید در صنعت آبزی پروری خواهد بود.

بنا براین گزارش، بیولوژی و ارزیابی ذخایر آبزیان، تغییر اقلیم و آبزی پروری، پرورش جلبک و گیاهان آبزی، آکواپونیک، تغذیه و غذای زنده در آبزی پروری، به گزینی و اصلاح نژاد ماهیان، بهداشت و بیماری ها، بازار و بازاریابی، فرآورده های محصولات شیلاتی و آبزی پروری و سلامت انسان، بخشی از محورهای مهم این کنگره را تشکیل می دهند.

در این کنگره محققان و متخصصان حوزه شیلات از کشورهای آلمان، استرالیا و سنگاپور در زمینه ایمنی زیستی آبزیان، آبزی پروری بدون مرز و بوم شناسی خشکی و دریا به انتقال آخرین یافته های علمی برای شرکت کنندگان سخنرانی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان برگزار می شود

چهارمین کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان برگزار می شود