مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-15پزشكي

علائم مشکلات کلیوی ناشی از کرونا


کسی که دچار مشکل کلیه ناشی از کرونا می شود علائمی مانند کاهش حجم ادرار، وجود خون در ادرار، ادرار کف آلود، فشار خون زیاد یا کاهش فشار خون خواهد داشت که در این موارد نیاز به مراجعه به پزشک دارد و سایر موارد دردرهای عضلانی ناشی از کرونا، - ایسنا/کرمان یک فوق تخصص بیماری های کلیه گفت: کسی که دچار مشکل کلیه ناشی از کرونا می شود علائمی مانند کاهش حجم ادرار، وجود خون در ادرار، ادرار کف آلود، فشار خون زیاد یا کاهش فشار خون خواهد داشت که در این موارد نیاز به مراجعه به پزشک دارد و سایر موارد دردرهای عضلانی ناشی از کرونا، با مُسکن های این دوره قابل رفع است.

دکتر نجمه شمس پور در گفت و گو با ایسنا درباره تاثیر کرونا بر کلیه بیماران اظهار کرد: افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای مستعد ابتلاء به نارسایی های کلیوی هستند.

وی افزود: بیماران کلیوی که دیالیز می شوند بدن آنها ضعیف است و باید حتما در مراجعه برای دیالیز در تمام زمان از ماسک استفاده کرده و قبل از مراجعه با پرستار مرکز یالیز تماس بگیرند، تا کمترین معطلی را در انتظار برای دیالیز داشته باشند.

شمس پور تصریح کرد: یکی از مشکلات دیگر بیماران کلیوی هزینه های درمان است که در ماه های اخیر این هزینه ها و قیمت داروها افزایش یافته و به دلیل اینکه مراکز خیریه نیز به سمت تهیه ملزومات بیماران کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم مشکلات کلیوی ناشی از کرونا

علائم مشکلات کلیوی ناشی از کرونا