مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 12:552020-11-14اقتصادي

رهاسازی 55 میلیون متر مکعب آب برای تامین حق آبه بختگان از درودزن


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: طی هماهنگی های انجام شده 55 میلیون متر مکعب آب برای تامین حق آبه بختگان از سد درودزن رهاسازی می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی محیط زیست فارس، حمید ظهرابی اظهار داشت: برای دومین سال پیاپی با تصویب چهل میلیون مترمکعب حق آبه تالاب بختگان و پانزده میلیون برای جبران کسری سفره های آب زیرزمینی در کارگروه آب کشاورزی استان، این حق آبه که بخشی از کل حق آبه تالاب است از امروز مورخ 24/‏08/‏99‬ رهاسازی خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از اختصاص بخشی از حق آبه تالاب بختگان بیان کرد: با پیگیری مداوم اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس و با حمایت استاندار فارس در کارگروه آب کشاورزی استان و تعاملات به عمل آمده با شرکت آب منطقه ای استان فارس به منظور اجرای قانون حفاظت و احیای تالاب ها و آیین نامه جلوگیری از تخریب و آلودگی غیر قابل جبران تالاب ها به ویژه ماده چهار این آیین نامه در سی امین جلسه کارگروه آب کشاورزی با رهاسازی 55 میلیون متر مکعب حق آبه برای تالاب بختگان از مسیر رودخانه کر موافقت شده که از محل سد درود زن رها سازی انجام خواهد شد.

حمید ظهرابی خاطر نشان کرد: چهل میلیون متر مکعب از این آب وارد تالاب ها می شود و 15 میلیون متر مکعب نیز برای جبران کسری سفره های آب زیر زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی 55 میلیون متر مکعب آب برای تامین حق آبه بختگان از درودزن

رهاسازی 55 میلیون متر مکعب آب برای تامین حق آبه بختگان از درودزن