مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-14اقتصادي

57 کیلومتر کمربند حفاظتی در همدان ایجاد می شود


معاون حفاظت امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: برای حفظ منابع طبیعی 57 کیلومتر حائل و کمربند حفاظتی در این استان احداث می شود.

- ایسنا/همدان معاون حفاظت امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: برای حفظ منابع طبیعی 57 کیلومتر حائل و کمربند حفاظتی در این استان احداث می شود.

رضا الوندی اظهار کرد: برای اجرای پروژه احداث کمربند حفاظتی 10 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که در صورت تأمین و تخصیص با قید فوریت نسبت به اجرای آن اقدام می شود.

وی با بیان اینکه میانگین احداث کمربند حفاظتی در استان همدان طی سال های گذشته 15 کیلومتر در سال بوده، افزود: این میزان امسال حدود چهار برابر افزایش پیدا کرد به نحوی که اقدامات انجام شده سال جاری در زمینه احداث کمربندی معادل مجموع فعالیت چهار سال گذشته استان است.

معاون حفاظت امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان تصریح کرد: منابع طبیعی با قرار دادن ستون هایی (بنچ مارک) بین اراضی ملی و مردمی آنها را تفکیک کرده تا از دست اندازی و تچاوز و تعرض متخلفان به اراضی ملی جلوگیری کند.

الوندی از ایجاد 180 کیلومتر کمربند حفاظتی در استان همدان براساس برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: طرح کمربند حفاظتی به وسیله نصب بنچ مارک ها(ستون های بتنی) و ایجاد نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57 کیلومتر کمربند حفاظتی در همدان ایجاد می شود

57 کیلومتر کمربند حفاظتی در همدان ایجاد می شود