مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-14سياسي

لغزش 90 درصدی معتادین ترک اعتیاد قابل تامل است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: با دید خوشبینانه نسبت به ترک اعتیاد می توان گفت روند بهبودی 10 درصد افراد انجام شده و بازاجتماعی شده اند و 90 درصد لغزش و بازگشت داشته اند که قابل تامل است.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: با دید خوشبینانه نسبت به ترک اعتیاد می توان گفت روند بهبودی 10 درصد افراد انجام شده و بازاجتماعی شده اند و 90 درصد لغزش و بازگشت داشته اند که قابل تامل است.

سیدمهدی قویدل در نشست هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون مراکز ترک اعتیاد، مراقبت های پس از خروج و بازتوانی معتادین متجاهر افزود: معمولاً در مبحث اعتیاد بیشتر اقدامات مقابله انجام شده است و طی سال های گذشته عدالت کیفری چندان پاسخ مناسبی در کاهش و پیشگیری از این آسیب نبوده است.

وی ادامه داد: در زمینه ترک اعتیاد و بازتوانی معتادین برنامه هایی که تاکنون انجام شده به نحو احسن و کاربردی و یا به اصطلاح به صورت چرخه تکمیلی اجرا نشده است به همین جهت شاهد ریزش، لغزش و بازگشت مجدد معتادین هستیم که پذیرفتنی نیست.

این مقام قضایی گفت: در قانون مبارزه با مواد مخدر، آیین نامه و دستورالعمل های مرتبط، وظایف دستگاه ها درخصوص پیشگیری، ترک اعتیاد و کاهش آسیب های آن احصا شده است ولی آنطور که باید دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغزش 90 درصدی معتادین ترک اعتیاد قابل تامل است

لغزش 90 درصدی معتادین ترک اعتیاد قابل تامل است