مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 07:002020-11-14اقتصادي

اجازه ساخت و ساز در خارج از حریم روستاها داده نمی شود


برای جلوگیری از تخلفات، ساخت و سازها در روستاها به دقت کنترل شده و اجازه ساخت در خارج از حریم روستاها داده نمی شود.

- ایسنا/زنجان بخشدار مرکزی خرم دره گفت: برای جلوگیری از تخلفات، ساخت و سازها در روستاها به دقت کنترل شده و اجازه ساخت در خارج از حریم روستاها داده نمی شود.

مصطفی ثنایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به استقبال خوب از ساخت و سازها در مناطق روستایی خرم دره، اظهار کرد: در روستاهای اردجین و فلج این استقبال بیشتر از سایر نقاط شهرستان است.

وی با تاکید بر اینکه حداقل تخلفات در ساخت و سازها را در سطح روستاها شاهد هستیم، ادامه داد: این امر با جدیت توسط دهیاران کنترل شده و انجام ساخت و سازهای غیرقانونی که در خارج از حریم روستاها باشد جلوگیری به عمل خواهد آمد.

ثنایی با تاکید بر اینکه در صورت نیاز نیز از ظرفیت دادستانی و نیروی انتظامی در این حوزه می شود، اضافه کرد: در مواردی که این ساخت و سازها جان روستاییان را تهدید کرده و در حریم رفت و آمد مردم مشکل عمده ایجاد کند، تخریب می شود.

بخشدار مرکزی خرم دره، با اشاره به ظرفیت بالای خرم دره در حوزه اکوتوریسم و طبیعت زیبای روستاهای خرم دره که گاهی سبب طمع عده ای برای ویلاسازی در اراضی کشاورزی می شود، ادامه داد: از ساخت و سازها در حریم رودخانه ها و همچنین خارج از حریم روستاها ممانعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ساخت و ساز در خارج از حریم روستاها داده نمی شود

اجازه ساخت و ساز در خارج از حریم روستاها داده نمی شود