مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 06:452020-11-14سياسي

اجرای 145 برنامه کانون پرورش فکری در هفته کتاب/ اجرای برنامه «رادیو کتاب»


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از اجرای 145 برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

- بهناز ضرابی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فرارسیدن بیست و هشتمین دوره کتاب و کتابخوانی با بیان اینکه فعالیت های اجرایی در مراکز فرهنگی هنری کانون با شعار دانایی مانایی برگزار می شود اظهار کرد: امیدواریم هفته کتاب و کتابخوانی هفته آشنایی کودکان و نوجوانان با کتاب باشد.

وی با تاکید بر کلام الهی که می فرماید: هل یستوی الذین یعلمون والذین لایعلمون ، اهمیت تاثیر مطالعه بر رشد انسان را عنوان کرد و گفت: قطعا کسانی که می خوانند و می دانند با کسانی که مطالعه نمی کنند برابر نیستند و کتاب از دیرباز احیاکننده دانایی و مانایی بشر بوده و خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ادامه داد: کتاب می تواند به عنوان یک ابزار مطمئن و کارآمد در بهینه سازی فضای فرهنگی جامعه برای همه و به ویژه کودکان و نوجوانان موثر باشد.

وی با توجه به اهمیت جایگاه مطالعه بر اساس آموزه های اسلام بیان کرد: اگر علاقه به مطالعه از کودکی در انسان پدید نیاید و مطالعه به نیاز معنوی در زندگی  تبدیل نشود، در جوانی تهی از اندیشه و تفکر خواهد بود و سادگی و بی تجربگی جوانی راه را برای نفوذ ناهنجاری ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 145 برنامه کانون پرورش فکری در هفته کتاب/ اجرای برنامه «رادیو کتاب»

اجرای 145 برنامه کانون پرورش فکری در هفته کتاب/ اجرای برنامه «رادیو کتاب»