مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 05:502020-11-14اقتصادي

فرمانده بلندپایه ارتش به دنبال اجاره یک خانه کوچک


ویدئویی از تیمسار دادبین، این فرمانده ارشد ارتش داخل یک بنگاه معاملات ملکی طی شبانه روز گذشته بارها در فضای مجازی دیده شده و به اشتراک گذاشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایسنا، «شأن؟ شأن مأن نداره.

شأن دیگه چیه؟ من احمدبسیجی‌ام»؛ این جملات را کسی می‌گوید که روزی 1700 توپ و تانک با مهمات و گلوله‌های جنگی - نه مشقی - و 200 هزار نیرو را در دشت کوشک نصرت قم به‌خط کرد و بزرگ‌ترین مانور خاورمیانه را سازمان داد؛ مانوری که در سال 75، قیمت هر بشکه نفت را 2.

5 دلار افزایش داد.

کسی می‌گوید «شأن مأن نداره» که بر لباسش آرم‌های چتربازی درجه سه، آجا، دانشگاه عالی دفاع ملی، دانشگاه فرماندهی و ستاد و دانشگاه افسری، روی بازویش آرم‌ ستاد مشترک ارتش و روی سینه‌اش نشان جانبازی، نشان ورزش، نشان ایثار، دوره عالی، دوره دافوس، دوره علوم استراتژیک، دوره دوم دانشگاه افسری، دوره مقدماتی و دوره سوم دانشگاه افسری را دارد.

تیمسار دادبین، سال 97 در حال بازدید از ارتفاعات بازی‌دراز سرپل ذهاب - عکس از خبرگزاری دفاع مقدس کسی می‌گوید «من احمد بسیجی‌ام» که روزگاری فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش، مدیر شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپترهای ایران و فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده بلندپایه ارتش به دنبال اجاره یک خانه کوچک

فرمانده بلندپایه ارتش به دنبال اجاره یک خانه کوچک