مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 02:552020-11-13سياسي

قطعی برق عمدی یا غیر عمدی/ دو خبر با یک توضیح


رییس اداره رسانه شرکت توزیع برق استان زنجان در پی اظهارات فرماندار زنجان در پی قطعی عمدی برق توضیحاتی را به خبرگزاری فارس ارسال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عصر چهارشنبه برق مناطقی از مرکز شهر زنجان قطع شد که پس از آن شماری از کسبه در تماس با خبرگزاری فارس بر عمدی بودن قطع برق تاکید و خواستار پیگیری آن شدند.

پس از تماس خبرنگاران فارس با در گفت وگو با فارس بر عمدی بودن قطعی برق تاکید کرد و گفت: قطع برق شهر زنجان، طبق برنامه و در راستای هشدار به کسبه انجام شد.

اما پس از انتشار اظهارات فرماندار زنجان، رییس اداره رسانه شرکت توزیع برق استان زنجان با ارسال توضیحی خواستار انتشار آن شد.

در توضیحات رییس اداره رسانه شرکت توزیع برق استان زنجان آمده است: در خصوص مطلب مندرج در خبرگزاری محترم فارس با عنوان خاموشی های روز گذشته شهر زنجان در قالب مصاحبه با اینجانب، جوابیه ذیل درج گردد.

در خصوص مطالب مندرج در خبرگزاری فارس و تکذیبیه فرماندار محترم به اطلاع می رسانم پرسش خبرگزاری محترم فارس طی تماس تلفنی با بنده از علت خاموشی یکی از کوچه های اطراف خیابان 7 تیر واقع در سعدی وسط بوده که به دنبال پیگیری از کارشناسان دیسپاچینگ توزیع، ایشان گزارش دادند که طی بارش های اخیر در استان مناطقی اتصالی کوتاهی داشتند که بحمدالله همه آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق عمدی یا غیر عمدی/ دو خبر با یک توضیح

قطعی برق عمدی یا غیر عمدی/ دو خبر با یک توضیح