مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 11:052020-11-13اقتصادي

صادرات لیمو شیرین جهرم به اروپا


مدیر جهاد کشاورزی جهرم از صادرات لیمو شیرین سورت شده جهرم به اروپا خبر داد و گفت: این اقدام گامی مهم در حمایت از محصولات کشاورزی جهرم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی جوکار، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جهرم با تولید 400 هزار تن لیموشیرین در سال از قطب های مهم تولید این محصول کشاورزی در کشور است.

وی با بیان اینکه تاکنون 70 تن لیمو شیرین جهرم به اروپا صادر شده است، افزود: سطح زیر کشت لیمو شیرین شهرستان جهرم بیش از 10 هزار هکتار است و پیش بینی می شود 400 هزار تن لیمو شیرین در جهرم برداشت شود.

جوکار با اشاره به اینکه لیمو شیرین جهرم به دلیل کیفیت بالایی که دارد مورد استقبال کشورهای اروپایی و آسیایی قرار گرفته، گفت: همچنین پیش بینی می شود تا پایان سال جاری 500 تن لیمو شیرین به کشورهای خارجی صادر شود.

وی بیان کرد: صادرات لیمو شیرین با تأیید گواهی بهداشت قرنطینه حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جهرم در گمرک این شهرستان انجام می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم یادآور شد: لیمو شیرین جهرم تاکنون به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی هلند و آلمان و انگلستان صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات لیمو شیرین جهرم به اروپا

صادرات لیمو شیرین جهرم به اروپا