مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 05:402020-11-13اقتصادي

حذف کارت سوخت آزاد گازوییل مانع قاچاق نشد، درگیری را بالا برد


اصفهان رییس انجمن جایگاه داران سوخت استان اصفهان گفت: حذف کارت سوخت آزاد گازوییل از جایگاه‌های سوخت، نه تنها مانع قاچاق گازوییل نشده است، بلکه موجب درگیری بین رانندگان و جایگاه‌ها شده است.

پیمان کامران در گفتگو با ایسنا، در خصوص حذف کارت سوخت آزاد گازوییل در جایگاه‌ها و تبعات آن برای جایگاه داران از سال گذشته تاکنون، اظهار کرد: با وجودی که حدود 70 جایگاه سوخت گازوییل در مبادی مختلف استان وجود دارد، اما تنها حدود 12 جایگاه، کارت سوخت آزاد برای رانندگان دارند.

وی با بیان اینکه احتمال دارد رانندگان خودرو‌های سنگین به هر دلیل با کمبود سوخت گازوییل مواجه شوند، اما به دلیل تصمیم سال گذشته و این محدودیت، تمام جایگاه‌ها کارت سوخت آزاد گازوییل ندارند، گفت: اگر راننده‌ای به جایگاهی که کارت سوخت آزاد ندارند، مراجعه کند، امکان سوختگیری نخواهد داشت، در این شرایط بعضا شاهد درگیری با کارگران جایگاه‌ها هستیم.

رییس انجمن جایگاه داران سوخت استان اصفهان با بیان اینکه پیش از این تمام جایگاه‌های سوخت گازوییل در کشور کارت سوخت آزاد داشتند، گفت: به این کارت ها، کارت سوخت اضطراری می‌گویند، اما از سال گذشته و بعد از افزایش نرخ سوخت در کشور، این کارت‌ها از جایگاه‌های سوخت کشور جمع آوری شد و تنها به تعداد مشخصی جایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف کارت سوخت آزاد گازوییل مانع قاچاق نشد، درگیری را بالا برد

حذف کارت سوخت آزاد گازوییل مانع قاچاق نشد، درگیری را بالا برد