مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 13:452020-11-12اقتصادي

سیستم ایکس ری در گمرک تمرچین پیرانشهر استقرار یابد


ناظر گمرکات آذربایجان غربی بر لزوم استفاده از توان بخش خصوصی برای استقرار ایکس ری در گمرک تمرچین برای سرعت بخشی به رویه های گمرکی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، توحید آذربد ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات گمرک تمرچین پیرانشهر با بیان اینکه مرز تمرچین در زمره گمرکاتی است که تمام و رویه های های گمرکی در آن اجرایی می شود، اظهارکرد: با استقرار ایکس ری در این گمرک ضمن تسریع در رویه های گمرک امور بازرسی و کنترل کامیون ها و ترددها در این مرز نیز با سرعت انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه گمرک تمرچین پیرانشهر نقش مهمی در صادرات دارد و تا سطح اداره کل نیز ارتقا یافته است، گفت: افزایش پرسنل فنی به گمرک تمرچین، فعالیت 24 ساعته، افتتاح ساحتمان اداری، استفاده از توان بخش خصوصی جهت استقرار تیم الکترونیکی از مهمترین ویژگی های گمرک تمرچین پیرانشهر به شمار می رود و در حال حاضر صادرات خوبی از این مرز داریم.

آذربد موازی کاری و تعدد دستگاه های اجرایی تصمیم گیرنده را از مهمترین مشکلات این گمرک عنوان و اضافه کرد: این موضوع موجب کندی روند فعالیت و اختلال در امورات اداری در این گمرک شده است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی عدم حضور نمایندگان ادارت مجوز دهنده، جانمایی نامناسب ارگان ها ی مستقر، عدم حضور آتش نشان به همراه عدم عضویت کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم ایکس ری در گمرک تمرچین پیرانشهر استقرار یابد

سیستم ایکس ری در گمرک تمرچین پیرانشهر استقرار یابد