مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 12:152020-11-12سياسي

صلح امام حسن ناشی از خیانت خواص و پشتیبانی نکردن مردم از امام بود


وقتی خواص خیانت کردند و عموم مردم هم امام جامعه را همراهی نکردند صلح امام حسن رقم خورد، اما امروز چنین شرایطی وجود ندارد و خواص و مردم پشتیبان امام هستند.

- قم- رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت: وقتی خواص خیانت کردند و عموم مردم هم امام جامعه را همراهی نکردند صلح امام حسن رقم خورد، اما امروز چنین شرایطی وجود ندارد و خواص و مردم پشتیبان امام هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زاکانی ظهر پنجشنبه در آیین رونمایی از صفحات مجازی کنگره شهدای استان قم با اشاره به اینکه صلح امام حسن (ع) یکی از نقاط برجسته تاریخ اسلام است گفت: برخلاف آن چیزی که امروز در رسانه ها مطرح می شود صلح امام حسن (ع) یک نرمش قهرمانانه برای حفظ جریان اسلام ناب بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وقتی خواص خیانت کردند و عموم مردم هم امام جامعه را همراهی نکردند چنین اتفاقی رقم خورد، افزود: اما امروز خدا را شکر چنین شرایطی وجود ندارد چنانچه هم خواص جان بر کف هستند و هم عموم مردم در صحنه و پشتیبان امام هستند.

تبلور موجودیت اسلام ناب در انقلاب اسلامی وی افزود: از برکات صلح امام حسن (ع) این بود که باعث جدایی مسیر اسلام ناب از مسیر ظلم جور شد که در ادامه این مسیر بزرگترین حادثه تاریخ در سال 61 هجری یعنی عاشورا رقم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح امام حسن ناشی از خیانت خواص و پشتیبانی نکردن مردم از امام بود

صلح امام حسن ناشی از خیانت خواص و پشتیبانی نکردن مردم از امام بود