مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-12اقتصادي

اختصاص 38 میلیارد تومان برای بیمارستان سردار سلیمانی


نماینده مردم تویسرکان در مجلس با تاکید بر فعالیت بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) با بهره برداری بیمارستان جدید سردار سلیمانی گفت: طی دو ماه اخیر 38 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و پیمانکار هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، محمدمهدی مفتح ظهر امروز در جلسه هیات امنای آستان مقدس حضرت حبقوق نبی(ع) با بیان اینکه پروژه های سرنوشت سازی در سطح شهرستان در حال اجراست اظهار کرد: پروژه سد خروم رود توسط بخش خصوصی در راستای اهداف تامین آب شرب، آب کشاورزی و رونق گردشگری این منطقه در حال اجراست.

وی ایجاد فرصت اشتغال برای 170 نفر از دیگر مزایای پروژه سد خرم رود دانست و با اشاره به اینکه راه ها را یکی از عمده ترین پروژه های شهرستان است بیان کرد: عملیات اجرایی محور چهار خطه جوکار به تویسرکان زیربار ترافیک رفته است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس پروژه چهارخطه محور تویسرکان به کنگاور مسیری بسیار مهم برای اقتصاد و توسعه شهررستان است اما پرخطر خطاب به استاندار تاکید کرد: اما باید برای سرعت بخشیدن برای قرار گرفتن زیربارترافیک این پروژه باید نگاه ویژه ای به این موضوع شود.

وی با اشاره به اینکه برای بهره برداری پروژه بیمارستان سردار سلیمانی تلاش های زیادی شده است گفت: بیش از 38 میلیارد تومان چند ماه اخیر برای این بیمارستان تامین اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 38 میلیارد تومان برای بیمارستان سردار سلیمانی

اختصاص 38 میلیارد تومان برای بیمارستان سردار سلیمانی