مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 10:452020-11-12اقتصادي

طراحی سایت ویژه گردشگری برای بقعه حبقوق نبی در تویسرکان


به دنبال طراحی یک سایت ویژه برای بقعه متبرکه حبقوق نبی با رویکرد ملی و بین المللی از جهت گردشگری و مذهبی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، سعید شاهرخی ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان جدید سردارسلیمانی تویسرکان با اشاره به بازدید از سد خرم رود اظهار کرد: پروژه  سد خرم رود با وجود محدویت های ناشی از تحریم ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال فعالیت است.

وی از پیشرفت بیش از 35 درصدی پروژه سد خروم رود خبر داد و با اشاره به بکارگیری 170 نفر نیروی انسانی و 70 دستگاه ماشین آلات افزود: با این پیشرفت فیزیکی پروژه بسیار امیدواریم که یک سال آینده سد خرم رود آبگیری و سال بعد از آن افتتاح شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه یکی از پروژه های تاثیرگذار در شهرستان محور چهارخطه تویسرکان به کنگاور است، تاکید کرد: عملیات اجرایی قطعه چهارم از باند دوم محور تویسرکان به کنگاور پنج کیلومتر نهایی شده و اوایل آذر ماه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

  وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی شرکت مهان کاغذ، از همت نماینده مردم تویسرکان در مجلس برای تامین ارز این شرکت تولیدی تشکر کرد و گفت: با راه اندازی شرکت مهان کاغذ تولید قابل توجهی به تولید کاغذ در کشور کمک می کند و 150 نفر صاحب شغل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سایت ویژه گردشگری برای بقعه حبقوق نبی در تویسرکان

طراحی سایت ویژه گردشگری برای بقعه حبقوق نبی در تویسرکان