مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-12سياسي

مطالبات شرکت مهان کاغذ تویسرکان پیگیری می شود


استاندار همدان با تاکید بر پیگیری مطالبات سرمایه گذار شرکت مهان کاغذ گفت: امیدواریم که اردیبهشت سال آینده شاهد افتتاح این شرکت باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز سعید شاهرخی استاندار همدان، با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار و مسوولان استانی و شهرستانی از پروژه های عمرانی و تولیدی این شهرستان از نزدیک بازدید کرد.

استاندار همدان ابتدا با حضور بر پروژه در حال ساخت سد خرم رود روند اجرای این پروژه را جویا شد؛ پروژه سد خرم رود پس از پیگیری و قرار گرفتن در ردیف بودجه، سال 96 عملیات اجرایی آن توسط بخش خصوصی آغاز شد، این پروژه در حال حاضر بیش از 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، سد خرم رود با 170 نیروی انسانی و به کارگیری 70 دستگاه ماشین آلات با هدف تامین آب شرب و کشاورزی این منطقه در حال احداث است.

طبق اذعان مسوولان مربوطه، پرهزینه ترین بخش سد، سیستم آب بندی عنوان شده که در حال حاضر از 65 درصد پیشرفت برخوردار است، تلاش بر این است که طی یک سال آینده آبگیری شود، گشایش اعتباری برای این پروژه با حمایت های نماینده مردم تویسرکان در مجلس بوده است.

استاندار همدان در ادامه از پروژه قطعه چهارم باند دوم محور تویسرکان به کنگاور بازدید کرد، این پروژه روز گذشته مورد بازدید خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات شرکت مهان کاغذ تویسرکان پیگیری می شود

مطالبات شرکت مهان کاغذ تویسرکان پیگیری می شود