مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-12بين الملل

ایندپندنت: ترامپ درصدد شکستن رکورد اعدام فدرال در آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با تشدید بحران انتخاباتی در آمریکا بر سر اینکه چه کسی پیروز این رقابت و رییس جمهور آینده آمریکا شده است، - طبق گزارش روزنامه انگلیسی، دولت دونالد ترامپ قبل از روی کار آمدن جو بایدن در نظر دارد که میزان بیشتری از اعدام فدرال در آمریکا را انجام دهد و رکورد اعدام فدرال در این کشور را بشکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با تشدید بحران انتخاباتی در آمریکا بر سر اینکه چه کسی پیروز این رقابت و رییس جمهور آینده آمریکا شده است، یک رسانه انگلیسی درباره تقلای دولت دونالد ترامپ برای رکوردشکنی میزان اعدام فدرال در آمریکا ابراز نگرانی کرد.

ایندپندنت در گزارشی ضمن تاکید بر شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: ترامپ در آستانه این است که بیشتر از هر رییس جمهور دیگری، به اعدام (فدرال) زندانیان دست بزند و تا قبل از آغاز ریاست جمهوری بایدن تعداد بیشتری را اعدام کند .

طبق گزارش این روزنامه انگلیسی، ترامپ در حال تبدیل شدن به تنها رییس جمهوری در تاریخ است که در دوره انتقال قدرت درصدد انجام اعدام های فدرال در آمریکا است.

دولت دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا تابستان سال گذشته اعلام کرد قصد دارد اجرای حکم اعدام فدرال را از سر بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایندپندنت: ترامپ درصدد شکستن رکورد اعدام فدرال در آمریکا

ایندپندنت: ترامپ درصدد شکستن رکورد اعدام فدرال در آمریکا