مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 07:552020-11-12سياسي

طرح چهاربانده جاده نهاوند ـ ملایر تعطیل نشده است


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی ادامه طرح چهاربانده کردن جاده نهاوند به ملایر صحت ندارد.

- علیرضا شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: اخیرا در فضای مجازی مطلبی با عنوان تعطیلی ادامه طرح چهاربانده شدن محور نهاوند به آورزمان و ملایر منتشر شده که به هیچ وجه صحت ندارد.

وی گفت: با توجه به اینکه این طرح در ردیف ملی قرار دارد برای ادامه فعالیت آن امسال نیز اعتبار منظور شده و ما به جد فعالیت های عمرانی آن و مراحل مختلف اجرای طرح را دنبال می کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیگر برنامه های در دست اقدام حوزه راه در سطح شهرستان گفت: در حال حاضر طبق اطلاع بنده تمام طرحهای حوزه راه از جمله جاده گیان به نهاوند و جاده نهاوند به برزول مشغول به فعالیت بوده و ما تلاش می کنیم که برای تکمیل آنها از محل منابع استانی اعتبارات لازم را جذب کنیم.

وی گفت: علاوه بر اجرای طرح ها به منظور ایمن سازی عبور و مرور، مراحل نصب نیوجرسی در محور نهاوند به کرمانشاه از محل پل حاج علیمراد به سمت فیروزان ادامه دارد و در نظر است تعدادی نیوجرسی نیز در گردنه برزول نصب شود.

  شهبازی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص محور نهاوند به بروجرد نیز گفت: این پروژه از نهاوند تا سه راهی بروجرد به طول 30 کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح چهاربانده جاده نهاوند ـ ملایر تعطیل نشده است

طرح چهاربانده جاده نهاوند ـ ملایر تعطیل نشده است