مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 01:202020-11-11سياسي

پیشنهاد کارشناسان روابط بین الملل به جو بایدن درباره رفتار با ایران


فریدون مجلسی، رضا نصری، امیرعلی ابوالفتح، علی ماجدی، صادق ملکی، بهرام امیراحمدیان و حسن لاسجردی در یادداشت هایی جداگانه به عنوان کارشناسان ایرانی به جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا توصیه کردند که در مواجهه با ایران چه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شرق نوشت: این سؤال همیشه در ذهن مردم ایران در نوسان است: کدام به نفع ماست؛ رییس جمهور دموکرات یا جمهوری خواه در آمریکا روی کار باشد و این روزها این سؤال به شکل جدیدی رخ نموده است؛ آیا بایدن متفاوت از ترامپ با ایران رفتار می کند یا واقعا آن گونه است که برخی رسانه ها تمایل دارند نشان دهند سگ زرد برادر شغال است .

برای ارزیابی و قضاوت در این زمینه که بایدن در برابر ایران چه رفتاری خواهد داشت، بسیار بسیار زود است و البته تشکیک دونالد ترامپ درباره نتیجه انتخابات موجب شده تا هنوز نتوان قطعی سخن گفت.

یکی از بزرگ ترین آسیب ها در حوزه روابط بین الملل است که کشوری در موضع انفعال قرار گیرد و دیگران درباره او استراتژی تعیین کنند.

رابطه چهار دهه ای پرتنش ایران و ایالات متحده آمریکا حتما یک طرف دارد که بیشترین آسیب را دیده است؛ مردم ایران که از تحریم ها و مشکلات متعددی رنج می برند، برای دسترسی به دارو و غذا با مشکل مواجه اند و اقتصاد کشور با تکانه های جهانی افت وخیز پیدا می کند و یک شبه سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد کارشناسان روابط بین الملل به جو بایدن درباره رفتار با ایران

پیشنهاد کارشناسان روابط بین الملل به جو بایدن درباره رفتار با ایران