مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 20:302020-11-11سياسي

آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی سمنان سریع تر محقق شود


آزادسازی و اجرای عملیات مختلف در کاروانسرای شاه عباسی سمنان از مطالبه های جدی مردم شریف سمنان است که باید هرچه سریع تر محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمسعود سیادتی امشب در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: همکاری دستگاه های اجرایی استان و مدیران ستادی استانداری سمنان با شورای اسلامی و شهرداری سمنان برای اجرای طرح های مختلف افزایش یابد.

او گفت: آزادسازی و اجرای عملیات های مختلف در کاروانسرای شاه عباسی سمنان از مطالبه های جدی مردم شریف سمنان است که باید هرچه سریع تر با تلاش مدیران دستگاه های اجرایی این مهم محقق شود.

رییس شورای اسلامی شهر سمنان اضافه کرد: در بحث تکمیل ساخت آزادراه حرم تا حرم با توجه میزان محدود حریم شهر سمنان، این طرح از شمال این شهر عبور نکند.

سیادتی بیان کرد: بازسازی ورودی های شهر سمنان با همکاری دستگاه های اجرایی مربوط و شهرداری سمنان به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

او گفت: از تلاش های معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان که برای رفع مشکلات زیرساختی و عمرانی شهر سمنان و دیگر شهرهای استان در تلاش هستند، قدردانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی سمنان سریع تر محقق شود

آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی سمنان سریع تر محقق شود