مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 18:102020-11-11دانش

پاساژهای قم تاقبل ساعت 18 یکسره باز هستند


رییس اتاق اصناف قم در این خصوص بیان کرد: هیچ ممنوعیتی از طرف اتاق اصناف مبنی بر یکسره باز بودن پاساژ ها و مراکز خرید تا قبل از ساعت 18 وجود ندارد و تصمیم در این باره به عهده هیئت امنا پاساژ ها و مراکز خرید استان است.

- باتوجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان قم مبنی بر تعطیلی مشاغل گروه 2و 3و 4 از ساعت 18 عصر، آیا مغازه ها پاساژ های استان یکسره باز هستند؟ حسن احمدلو رییس اتاق اصناف قم در این خصوص و در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: هیچ ممنوعیتی از طرف اتاق اصناف مبنی بر یکسره باز بودن پاساژ ها و مراکز خرید تا قبل از ساعت 18 وجود ندارد و تصمیم در این باره به عهده هیئت امنا پاساژ ها و مراکز خرید استان است.

وی در ادامه گفت: مردم از این فرصت زمانی استفاده کنند و خرید های خود را تا قبل ساعت 18 انجام دهند که این محددیت ها به خوبی رعایت شود.

برای تکمیل گزارش به سراغ پاساژ ها و مراکز خرید در نقاط مختلف شهر رفتیم، پاساژ های منطقه بازار، خیابان صفاییه، بلوار امین و سایر مراکز خرید استان به صورت یکسره تا قبل از ساعت 18 باز خواهند بود.

در همین زمینه یکی از کسبه بازار هم در گفت وگو با ما بیان کرد: مردم باید از یکسره باز بودن مغازه ها و پاساژ ها مطلع باشن که کسب و کار ها نیز متضرر نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاساژهای قم تاقبل ساعت 18 یکسره باز هستند

پاساژهای قم تاقبل ساعت 18 یکسره باز هستند