مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 18:102020-11-11اقتصادي

بهره برداری از ایستگاه راه آهن باباکمال در دهه فجر


معاون وزیر راه و شهر سازی از بهره برداری از ایستگاه راه آهن باباکمال تویسرکان و جابه جایی مسافر با قطار از این مسیر در دهه فجر امسال خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون وزیر راه و شهر سازی از بهره برداری از ایستگاه راه آهن باباکمال تویسرکان و جابه جایی مسافر با قطار از این مسیر در دهه فجر امسال خبر داد.

خیرالله خادمی عصر چهارشنبه 21 آبان در بازدید از ایستگاه راه آهن باباکمال تویسرکان، با اعلام این مطلب اظهار کرد: کمبود منابع مالی و دیر ابلاغ شدن اعتبارات علت اصلی تأخیر پیش آمده در اجرا و اتمام دو پروژه ایستگاه راه آهن بابا کمال و چهاربانده کردن جاده تویسرکان به کنگاور بوده است.

وی در بحث چهارخطه کردن مسیر تویسرکان به کنگاور گفت: در مجموع طول چهارخطه کردن این محور 33 کیلومتر است که تاکنون 15 کیلومتر آن اجرا شده و زیر ترافیک رفته و در حال حاضر نیز 5 کیلومتر آن نیز آماده است و امیدواریم علائم ایمنی را نیز 10 تا 15 روز آینده نصب شود و به بهره برداری برسد.

خادمی ادامه داد: عملیات اجرایی 5 کیلومتر دیگر نیز در حال انجام است که امیدواریم تا تابستان سال آینده به اتمام برسد و مجوز مناقصه 8 کیلومتر باقیمانده را نیز در استان امروز گرفته ایم تا قبل از پایان سال عملیات اجرایی ساخت آن آغاز شود و تا پایان سال 1400 زیر بار ترافیک ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از ایستگاه راه آهن باباکمال در دهه فجر

بهره برداری از ایستگاه راه آهن باباکمال در دهه فجر