مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 17:202020-11-11سياسي

راه اندازی بورسیه به نام شهدای دانشگاه کابل در دانشگاه صدا و سیما


به دنبال حادثه تلخ کشتار دانشجویان و استادان دانشگاه کابل در تاریخ 12 آبان توسط تکفیری ها، رییس دانشگاه صدا و سیما، دکتر شهاب اسفندیاری در پیامی ضمن ابراز همدردی با دکتر محمد عثمان بابری رییس دانشگاه کابل، - به دنبال حادثه تلخ کشتار دانشجویان و استادان دانشگاه کابل در تاریخ 12 آبان توسط تکفیری ها، رییس دانشگاه صدا و سیما، دکتر شهاب اسفندیاری در پیامی ضمن ابراز همدردی با دکتر محمد عثمان بابری رییس دانشگاه کابل، از راه اندازی بورسیه ای با عنوان شهدای دانشگاه کابل در دانشگاه صدا و سیما خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام به این شرح است: هو العزیز بُأیّ ذَنبٍ قُتلت(تکویر /9) خبر رسیده لشگری به دشت غنچه تاخته تو را چه کار با سوار؟! جان پدر کجاستی؟ در دل این خاک غریب داغ هزار لاله است بخوان، بخوان، بخوان هَزار! جان پدر کجاستی؟ جناب آقای دکتر محمد عثمان بابری رییس ارجمند دانشگاه کابل با سلام و ادب، رخداد تلخ و غم انگیز کشتار دانشجویان و استادان دانشگاه کابل در تاریخ 12 آبان توسط تکفیری های دژخیم و دد منش ، هزاران قافله دل را در جای جای جهان اسلام به آتش کشید.

این رویداد اندوهبار گرچه در هیاهوی انتخابات آمریکا گم گشته و بازتاب آن چنان بایسته ای را نداشت، ولی بار درد و دریغ و افسوس اش، بر دوش مسلمانان و آزادگان جهان، بسیار سنگین می ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بورسیه به نام شهدای دانشگاه کابل در دانشگاه صدا و سیما

راه اندازی بورسیه به نام شهدای دانشگاه کابل در دانشگاه صدا و سیما