مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 15:352020-11-11پزشكي

افتخارآفرینی کودکان جهرمی در مسابقه بین المللی نقاشی


کودکان جهرمی که عضو کانون پرورش کودکان و نوجوانان شهرستان جهرم هستند، موفق به دریافت نشان طلا و برنز مسابقه بین المللی دست های پاک، نجات بخش زندگی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از جهرم، مدیر کانون پرورش کودکان و نوجوانان شهرستان جهرم گفت: مسابقه بین المللی نقاشی کودکان دست های پاک، نجات بخش زندگی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان های دانشگاه ژنو سوییس به عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار برگزار شد.

اعظم رنجبر با اشاره به اینکه در این مسابقه از کودکان خواسته شده بود اهمیت بهداشت دست ها را به صورت یک نقاشی نشان دهند، افزود: اصالت آثار، هماهنگی با دنیای آشنای کودکان، توجه ویژه به ایده پردازی در آثار، خلاقیت و استفاده مناسب از لوازم نقاشی و ارتباط نقاشی از مهمترین ملاک های داوری این مسابقه بوده است.

وی با اشاره به برتری کودکان عضو کانون پرورش کودکان و نوجوانان شهرستان جهرم در این مسابقه، عنوان کرد: پس از داوری آثار، محمد امین جایمند و فائزه وحیدی نیز هر دو از مرکز شماره یک کانون پرورش کودکان و نوجوانان جهرم موفق به کسب نشان طلا این دوره از مسابقات شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی کودکان جهرمی در مسابقه بین المللی نقاشی

افتخارآفرینی کودکان جهرمی در مسابقه بین المللی نقاشی