مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 12:502020-11-11حوادث

دستگیری کلاهبردارانی که مالباخته ها را به جان هم می انداختند


ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ یک باند سه نفره کلاهبرداری در فضای مجازی را که با شیوه ای خاص قربانیان خود را طرف حساب یکدیگر می داد، دستگیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل مهر ماه امسال بود که پرونده ای با موضوع کلاهبرداری از سوی مقام قضایی برای رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع شد که در جریان آن مالباخته با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی به ماموران گفت: برای فروش مقداری طلا به ارزش 470 میلیون ریال اقدام به ثبت آگهی در یکی سایت های خرید و فروش اینترنتی کردم.

مدتی بعد از ثبت آگهی، فردی که خود را خریدار طلاها اعلام کرد با من تماس گرفته و بنا شد تا پس از واریز تمام وجه، من هم طلاها را به او تحویل بدهم.

مالباخته ادامه داد: وجه درخواستی به حساب واریز شد و من هم طلاها را برای خریدار ارسال کردم، اما روز بعد هنگام دریافت وجه متوجه انسداد حسابم شده و در بررسی های بعد مشخص شد که این اقدام از سوی پلیس فتای ایلام انجام شده است.

من هم اقدام به پیگیری موضوع کردم که فهمیدم پول خرید طلا در واقع مبلغی بوده که فرد خریدار از یکی از شهروندان در ایلام کلاهبرداری کرده و به جای آن شماره حساب من را داده است.

در شرایطی که مالباخته خود در پرونده دیگری در مظان اتهام قرارداشت، ماموران متوجه صحت اظهارات این فرد شده و تحقیقات خود برای دستگیری کلاهبردار یا کلاهبردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردارانی که مالباخته ها را به جان هم می انداختند

دستگیری کلاهبردارانی که مالباخته ها را به جان هم می انداختند