مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 11:002020-11-11ورزشي

برای برگزاری مجمع جودو خوزستان، نگاه مان به شخص خاصی نبود


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به گلایه برخی نسبت به برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات جودو استان، گفت: برای برگزاری این مجمع با هماهنگی رییس فدراسیون تلاش داشتیم از تمام ظرفیت جودو خوزستان استفاده کنیم و نگاه مان روی یک شخص خاص نبود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به گلایه برخی نسبت به برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات جودو استان، گفت: برای برگزاری این مجمع با هماهنگی رییس فدراسیون تلاش داشتیم از تمام ظرفیت جودو خوزستان استفاده کنیم و نگاه مان روی یک شخص خاص نبود.

افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات جودو خوزستان که امروز، 21 آبان ماه با حضور رییس فدراسیون جودو در اهواز برگزار شد، با بیان این که امیدوارم آقای فضل الله پور بتواند با انگیزه در چهار سال پیش رو نیز کارهای خوبی برای جودو خوزستان انجام دهد، اظهارکرد: برای برگزاری این مجمع با هماهنگی رییس فدراسیون تلاش داشتیم از تمام ظرفیت جودو خوزستان استفاده کنیم و نگاه مان روی یک شخص خاص نبود ولی برخی دوستان گلایه داشتند.

وی افزود: هم فدراسیون جودو و هم اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تلاش داشتند تا بهترین ها در مجمع انتخاب رییس هیات جودو استان حضور داشته باشند و از کسانی که فکر می کردیم توانایی دارند نیز به عنوان کاندیداهای احراز سمت ریاست هیات جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای برگزاری مجمع جودو خوزستان، نگاه مان به شخص خاصی نبود

برای برگزاری مجمع جودو خوزستان، نگاه مان به شخص خاصی نبود