مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-11سياسي

سپیدان از پرظرفیت ترین مناطق در جذب سرمایه گذاران داخلی است


نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستانهای سپیدان و بیضاء با برخورداری از پتانسیل بالای کشاورزی ، شرایط مناسب آب و هوایی همچنین موقعیت استراتژیک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سپیدان، محسن علیزاده به همراه نماینده سازمان اتکا و مسئولان محلی به منظور آشنایی با پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری از شهرک های صنعتی سپیدان و بیضاء بازدید کردند.

وی در روند این بازدید ضمن اشاره به ظرفیت بالای سرمایه گذاری در حوزه انتخابیه خود افزود: شهرستانهای سپیدان و بیضاء  با برخورداری از پتانسیل بالای کشاورزی ، شرایط مناسب آب و هوایی  همچنین موقعیت استراتژیک، یکی از پرظرفیت ترین مناطق کشور در جذب سرمایه گذاران داخلی است.

علیزاده بیان کرد : به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال با انجام هماهنگی لازم با مدیران عامل بانک های استان ، مدیران کل امور مالیاتی ، اقتصادی و دارایی مشکلات نقدینگی ، تخفیف مالیات و سایر مشکلات این واحدها به زودی برطرف می شود.

بازدید از پروژه آسفالت محور کمربندی بیضاء نماینده مردم و فرماندار بیضاء از اجرای پروژه طرح زیرسازی، مرمت، بازسازی، ایمن سازی و آسفالت کمربندی شهربیضا از دوراهی دنجان و محور ارتباطی روستای شاه قطب الدین به شهر بیضاء بازدید و از نزدیک در جریان اجرای این دو پروژه قرار گرفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپیدان از پرظرفیت ترین مناطق در جذب سرمایه گذاران داخلی است

سپیدان از پرظرفیت ترین مناطق در جذب سرمایه گذاران داخلی است