مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-11اقتصادي

آگهی های لاکچری بازرگانی/ دستمزد میلیاردی سلبریتی ها برای تبلیغات تلویزیونی!


طبق اخبارغیررسمی دستمزد سلبریتی ها از چندصدمیلیون تا چند میلیارد تومان مطرح شده است.

اما آیا هزینه کرد این رقم های بالا واقعا درعمل باعث افزایش فروش محصولات می شوند یا صرفا راهی برای جدال تبلیغاتی صاحبان برندها باهمدیگر است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، کرونا ست، به زودی در این حوزه به روی آنتن سیما می رود.

اما حضور بازیگران در آگهی های بازرگانی تلویزیون چه جزییات و کارکردهایی دارد؟ آیا این اتفاق برای محصولات مفید است؟ دستمزد بازیگران چقدر است؟ طبق اخبار غیررسمی دستمزد این بازیگران از چندصدمیلیون تومان تا چند میلیارد تومان مطرح شده است.

اما آیا هزینه کرد این رقم های بالا واقعا در عمل باعث افزایش فروش محصولات می شوند یا صرفا راهی برای جدال تبلیغاتی صاحبان برندها باهمدیگر است؟ نکته جالب دیگر این جاست که برخی از سلبریتی هایی که امروز به واسطه تبلیغات در تلویزیون حضور دارند، برای بازی در یک سریال یا دیگر محصولات سیما موافقت نمی کنند.

 به نظر می رسد که امروز، درکنار بازی در فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی، بستر جدیدی برای درآمدزایی سلبریتی ها به وجود آمده که بسیار به صرفه است.

آن ها برای بازی در یک آگهی تنها چند ساعت یا نهایتا چند روز زمان می گذارند اما بعضا دستمزدی برابر با حضور در یک یا چند فیلم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگهی های لاکچری بازرگانی/ دستمزد میلیاردی سلبریتی ها برای تبلیغات تلویزیونی!

آگهی های لاکچری بازرگانی/ دستمزد میلیاردی سلبریتی ها برای تبلیغات تلویزیونی!