مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 16:352020-11-10ورزشي

برتری والیبال سیرجان مقابل پیکان تهران


تیم والیبال سیرجان در هفته نهم مسابقات لیگ برتر مقابل پیکان تهران با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، تیم والیبال سیرجان در هفته نهم از مسابقات لیگ برتر والیبال کشور در سالن خانه والیبال تهران به مصاف تیم قدرتمند پیکان تهران رفت.

بلندقامتان سیرجانی با عملکرد خوب و بی نقص خود توانستند با نتیجه 3 بر صفر تیم پیکان تهران را شکست دهند تا جایگاه خود را در صدر جدول محکم کنند.

محمدرضا تندروان سرمربی تیم سیرجان پس از بازی گفت: باید این پیروزی ها را به مردم سیرجان و جامعه ورزش تبریک بگویم، ما خیلی خوب بازی کردیم و آنچه را که می خواستیم در زمین اجرا کردیم و توانستیم پیروز این میدان شویم.

وی در مورد جایگاه تیمش در جدول گفت: فعلا به جدول نگاه نمی کنیم و فقط بازی به بازی پیش می رویم و هر بازی برای ما اهمیت خودش را دارد، بازی با پیکان همان اهمیتی را داشت که بازی شهداب داشت و یا بازی با سپاهان دارد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در آخر لیگ نتیجه لازم را بگیریم.

تندروان با اشاره به اینکه فشردگی بازی ها در برنامه به گونه ای است که ما هفته ای دو بازی انجام می دهیم و شرایط از دور بعد بهتر می شود، افزود: مربیان با آگاهی بهتر در این دو هفته تمریناتی را می گذارند که بازیکنان بتوانند این فشار را بهتر و در زمان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری والیبال سیرجان مقابل پیکان تهران

برتری والیبال سیرجان مقابل پیکان تهران