مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 14:352020-11-10دانش

فعالیت 60 مرکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد اقبالی، معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی، - معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: اکنون 60 مرکز تحقیقاتی وابسته به بسیج دانشجویی در کشور فعال هستند که اخیراً پنج مرکز جدید نیز در فارس ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد اقبالی، معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری بین بسیج دانشجویی استان گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه حوزه بسیج دانشجویی دارای جنبه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است، اظهار کرد: مسئله محوری و تمرکز بر روی مسائل اولویت دار کشور از جمله رویکرد های بسیج دانشجویی است.

اقبالی با بیان اینکه این تشکل با سوق دادن نیرو های جوان، انرژی های لازم و تخصص ها در حوزه های مختلف برای حل مسائل کشور گام بر می دارد که می تواند مبتنی بر دانش و مطالبه گری باشد، افزود: هرجا که نیاز باشد، وارد میدان شویم، نیرو های جهادی وارد عرصه اجرا می شوند.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه بسیاری از مسائل کشور نیازمند بررسی دقیق و علمی برای شناخت مسئله است، اضافه کرد: شناخت مسئله به این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 60 مرکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی در کشور

فعالیت 60 مرکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی در کشور