مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 13:452020-11-10سياسي

بازدید «خسروی» از روستاهای سیل زده بیرجند/ لزوم پاکسازی فوری مسیل ها


مهم ترین موضوعات مطرح شده در بازدید نماینده مردم بیرجند در مجلس از روستاهای سیل زده بیرجند مشکلاتی در حوزه اراضی کشاورزی، قنوات، سیل بندها و حریم رودخانه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همراه با فرماندار شهرستان بیرجند و جمعی از مدیران از روستاهای سیل زده نوفرست، کوچ، بهدان، اکبرآباد بازدید و در جریان روند رسیدگی اقدامات انجام شده و پیگیر مشکلات مردم شد.

مهم ترین موضوعات مطرح شده در این بازدید، مشکلاتی در حوزه اراضی کشاورزی، قنوات، سیل بندها و حریم رودخانه بود که در جلسه جمع بندی مدنظر قرار گرفت.

وظیفه اعتقادی مسوؤولین خدمت رسانی به مردم است حسین خسروی اسفزار در جلسه جمع بندی از روستاهای سیل زده بخش مرکزی بیرجند، گفت: مسئولان قبل از اینکه وظیفه اداری دارند یک وظیفه اعتقادی نیز دارند که آن خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده و راه حل های موجود، بیان داشت: یک سری کارهایی را باید در کوتاه مدت انجام دهیم، مثلا در خصوص مقنی ها باید تصمیماتی گرفته و محوزها اخذ شود تا کار تسهیل شود.

لزوم پاکسازی فوری مسیل ها نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس به وجود زباله ها و نخاله ها در بستر رودخانه ها اشاره و مطرح کرد: اگر ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید «خسروی» از روستاهای سیل زده بیرجند/ لزوم پاکسازی فوری مسیل ها

بازدید «خسروی» از روستاهای سیل زده بیرجند/ لزوم پاکسازی فوری مسیل ها