مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 12:452020-11-10سياسي

تفکر سیستمی بر جهاددانشگاهی کاملا مشهود است


توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: تفکر سیستمی به مدیران کمک می کند که فقط به مشاهده اکتفا نکنند بلکه واقعیت های پیرامون را با ساختار و الگوهای درست ترکیب کنند که این رویکرد سیستمی در مجموعه ی جهاد دانشگاهی قابل مشاهده است.

- امین دوست محمدی در دیدار با رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی در جهت توانمندساز کردن کارکنان و مدیران دستگاه ها تاکید و اظهار کرد: در شرایط کنونی و تاکیدات ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر لغو گردهمایی ها بهترین گزینه استفاده از بستر فضای مجازی جهت آموزش است که جهاددانشگاهی از ظرفیت بسیار بالایی برای تحقق این ضرورت برخوردار است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با اشاره به اهمیت تفکر سیستمی گفت: تفکر سیستمی به مدیران کمک می کند که فقط به مشاهده اکتفا نکنند بلکه واقعیت های پیرامون را با ساختار و الگوهای درست ترکیب کنند که این رویکرد سیستمی در مجموعه ی جهاد دانشگاهی قابل مشاهده است.

دوست محمدی با تاکید بر رویکرد سیستمی جهاد دانشگاهی و فضای فیزیکی مناسب و آموزشی های حضوری و غیرحضوری آن خاطر نشان کرد: اگر بر فضاهای فیزیکی ما با تمام امکانات و تجهیزات یک تفکر سیستماتیک حاکم نباشد ارزش ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر سیستمی بر جهاددانشگاهی کاملا مشهود است

تفکر سیستمی بر جهاددانشگاهی کاملا مشهود است