مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 10:452020-11-10سياسي

مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی برگزار می شود


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان سمنان از برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، سیدمحمدعلی شاهمیری اظهار داشت: مسابقات دفاع سه دقیقه ای پایان نامه (3MT) بستری برای رشد و تقویت مهارت های ارتباطی، بیانی و ایده پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی کردن پژوهش ها و تحقیقات دانشجویی است.

وی افزود: این مسابقات از سال 2008 میلادی در دانشگاه کویینزلند استرالیا آغازشده و در حال حاضر در تعداد زیادی از دانشگاه های معتبر دنیا اجرا می شود؛ در ایران به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی این مسابقات از سال 1395 به عنوان بخش جنبی جشنواره پایان نامه سال دانشجویی کلید خورد و در ادامه به صورت مستقل در سال های 1396، 97 و 98 ادامه یافت و امسال پنجمین دوره آن با توجه به شرایط کرونا یی، به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: دانش آموختگانی که از ابتدای سال تحصیلی  96-95 تا پایان مهرماه سال 1399 از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و همچنین دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پایان آبان ماه 99 به تصویب رسانده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی برگزار می شود

مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی برگزار می شود