مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 09:502020-11-10اقتصادي

آغاز مراحل اجرایی راه اندازی حجره های نوآوری در بازار بزرگ تبریز


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از آغاز مراحل اجرایی راه اندازی حجره های نوآوری در بازار تاریخی تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حمزه زاده روز سه شنبه ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: پیرو انعقاد تفاهم نامه ای چهارجانبه مابین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری، بنیاد نخبگان و این اداره کل در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد زیست بوم کارآفرینی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان این حوزه، مراحل اجرایی راه اندازی حجره های نوآوری در بازار تاریخی تبریز آغاز شده است.

او با بیان اینکه توسعه اقتصاد دانش بنیان و بهره مندی از دانش افراد متخصص و مستعد در راستای رونق تولید داخل از اهداف این اداره کل در ایجاد این حجره های نوآورانه است، افزود: با توجه به اینکه بازار تاریخی تبریز شاهرگ اقتصادی آذربایجان است، لذا با بهره مندی از دانش روز متخصصان می توان بخش اقتصادی این مرکز اقتصادی و فرهنگی را رونق بخشید.

حمزه زاده تاکید کرد: این حجره ها در محل بازار تاریخی تبریز با هدف انتقال نوآوری و فناوری به کسب و کارهای سنتی، آشنایی افراد مستعد با حوزه های مختلف اشتغال، ایجاد ارزش افزوده با برقراری ارتباط با بازارهای بین المللی و رونق تولید داخلی در بخش های مختلف بازار تاریخی تبریز را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مراحل اجرایی راه اندازی حجره های نوآوری در بازار بزرگ تبریز

آغاز مراحل اجرایی راه اندازی حجره های نوآوری در بازار بزرگ تبریز