مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-10پزشكي

تست رایگان کرونا در شهرستان سراوان انجام می شود


سرپرست مرکز بهداشت شهرستان سراوان گفت: تست کرونا رایگان در سه مرکز درمانی شهرستان سراوان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سه مرکز خدمات جامع سلامت شماره سه شهری، سیرکان و جالق در صورت تأیید ویزیت پزشک مرکز به صورت رایگان انجام می شود.

وی با بیان اینکه جواب تست 3 تا 4 روز کاری اعلام می شود گفت: علت طول کشیدن پاسخ دهی تست ها با توجه به کمبود شدید نیروی انسانی آزمایشگاهی، کمبود امکانات ازمایشگاه، فرسوده بودن وسایل و افزایش مراجعه کنندگان است.

سرپرست مرکز بهداشت سراوان در رابطه با کمبود پزشک گفت: از 19 مرکز 3 مرکز کوهک، مورتی و میدان فاقد پزشک هستند و مابقی مراکز دارای پزشک هستند.

وی افزود: مرکز جامع سلامت روستای ناهوک بعد از سه ماه و مرکز اسفندک بعد از شش ماه در حال حاضر دارای پزشک شده اند و البته پزشک مرکز جامع سلامت کشتگان هم مشخص شده است و تا 1 هفته دیگر به این مرکز خواهد آمد.

مساعد تصریح کرد: در تلاش هستیم برای سه مرکز دیگر هم که فاقد پزشک هستند پزشکانی را جذب کنیم و روزانه شخصاً با تمام دوستان تلفنی در ارتباط هستم تا زودتر این کمبودها را جبران کنیم و علت اصلی نداشتن رغبت در پزشکان برای ماندن، ندادن به موقع پرداختی های پزشکان است که ما در تلاش هستیم این مشکل مرتفع شود که در همین راستا مبالغی از کارانه ی تیر و مرداد و مبالغی از پایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست رایگان کرونا در شهرستان سراوان انجام می شود

تست رایگان کرونا در شهرستان سراوان انجام می شود